всеобхватно безгрижно пакет: Услуга за слухов апарат в Mysecondear
Вашето удовлетворение е най -високата ни похвала и всеобхватната цел на нашата работа! Следователно, нашето обещание за услуга за вас или вашите слухови апарати включва редица безплатни оферти. В тази статия ще получите преглед на кои услуги можете да разчитате на mysecandear.
30 дни права за връщане
Въпреки най -добрите съвети относно правилния слухов апарат, той показва само при носене и тестване дали изборът всъщност е правилният. Ако установите, че новият ви слухов апарат не отговаря на всички ваши нужди, можете да го изпратите безплатно при нас в рамките на 30 дни. Разбира се, връщате парите изцяло. Ако сте направили покупка по сметка и изпратите слуховите апарати обратно в рамките на 14 дни, акаунтът ви няма да бъде начислен. Обменът за нов слухов апарат също е възможен, разходите за доставка носят mysecandear. Няма допълнителни разходи за тях!
Гарантирано добре застрахован
Гаранцията за вашите слухови апарати обикновено включва период от 2 години, за слушателите има гаранция за една година. Изключенията представляват устройства от Oticon, Starkey и Phonak - тук можете да се насладите на 5 -годишна гаранция на устройството и батерията. Има и възможност за удължаване на гаранционния период за цена от 90 € на ухо с 2 години.
Колко добре поддържате и слуховата си помощ, третите страни, причинени или загуба, могат да възникнат неочаквано и да доведат до неочакван финансов стрес. Със застраховка чрез MySecandear имате избор от 3 тарифи за максимална гъвкавост. Най -силните тарифи покриват кражбата, щети, причинени от влага (включително пот), умишлено увреждане и загуба, вдъхновена от себе си. За да се насладите на пълна свобода на притеснение, В допълнение към конвенционалната гаранция, трябва да помислите да извадите застраховка. Допълнителна информация за застраховката може да бъде намерена тук .
Ремонтна услуга
Когато възникне гаранционен случай, MySecandear освобождава ремонта на вашия слухов апарат безплатно. За да запазите слуха си, направете устройство за подмяна на вас за периода на ремонта. Това ще ви бъде изпратено по пощата. В пакета, използван за тази цел, има връщане с връщане, с който можете да изпратите устройството да бъде поправено до нас. След успешен ремонт подмяната на заместващото устройство и вашето слухово средство се извършва по същия начин. Това означава, че няма разходи за доставка и опаковане.
Ако повреда е настъпила извън гаранционния период, ние си позволяваме да изчислим следното:
- Промяна на батерията: 49,00 евро
- Малък ремонт (напр. Компенсация за оптични дефекти): € 59,00
- По -голям ремонт (например с дефектен процесор): € 149,00
услуга на сайта
далеч от отдалечените услуги, ние винаги се радваме да ви посрещнем на едно от нашите места на място. Ще се радваме да поемем безплатно почистването и проверката на вашите слухови апарати. Ние също така извършваме промяната на чадъра, филтрите и звуковите маркучи, както и след обработката на парчета уши безплатно. Само разходите за необходимите компоненти (например бивши слушатели) или за ваша вина се поемат от вас. Чувствайте се свободни да ни погледнете и се облегнете назад в спокойна атмосфера, докато се грижим за вашия слухов апарат.