Плащане с кредитна карта

Приемат се следните кредитни карти: American Express, Maestro, Mastercard и Visa.

Ако платите с кредитна карта, ще бъдете помолени да посочите данните на вашата кредитна карта по време на процеса на поръчка. Вашите данни, разбира се, ще бъдат криптирани към нас чрез SSL процедурата. След това вашата кредитна карта ще бъде заредена директно и вашата поръчка се редактира директно от нас.

За да ви предпазим от злоупотреба с кредитни карти, можем също така да направим вашите данни, когато поръчате. В този случай ще получите имейл до потвърждението на поръчката от нашето обслужване на клиенти. По -нататъшната процедура ще ви бъде обяснена в този имейл.

Плащане чрез PayPal

Ако искате да използвате тази опция за плащане, ще бъдете препратени директно на PayPal по време на процеса на поръчка. Ако вече сте клиент на PayPal, можете лесно да се регистрирате и да платите за потребителските си данни. Плащането е особено сигурно благодарение на защитата на купувача PayPal, защото ако нещо не работи, ще получите парите си обратно.

Ако платите с PayPal в MyScondear, ние ще свържем вашия акаунт в Mysecondear с вашия PayPal акаунт.

За вас като клиент, това означава, че не е нужно да се регистрирате отново с PayPal, когато пазарувате в MySecandear.

mysecandear е възможно да се събере сумата от вашия PayPal акаунт само ако стоките са действително изпратени. Всякакви възстановявания и допълнителни плащания могат да бъдат реализирани бързо и лесно с свързания им акаунт в PayPal.

Можете да премахнете тази връзка по всяко време или да използвате друг акаунт в PayPal.

Плащане от Klarna незабавно (директен дебит)

Ако веднага изберете плащане от Klarna, банката Klarna ще извърши процеса на плащане за mysecandear.

Ако сте избрали Klarna като плащане при поръчка, след това можете да изберете опцията незабавно чрез нашия доставчик Klarna. Нямате нужда от акаунт в Klarna.

Sofortüberweisung е директен банков превод, който работи с вашите данни за онлайн банкиране.

  1. Вие избирате вашата държава и банка.
  2. Влезте с данните си за онлайн банкиране. Данните са криптирани към вашата банка.
  3. В някои банки до вашия смартфон се изпраща допълнителен ПИН за потвърждение, който трябва да използвате веднъж, за да потвърдите транзакцията си.
  4. Щом банковият превод беше успешен, MySecandear получава потвърждение и незабавно задейства поръчката.
  5. Какво можете да направите, ако не е получено потвърждение за поръчка?

    След като поръчката е успешно завършена, ще получите потвърждение за поръчка на предоставения от вас имейл адрес. След това заповедта беше изпълнена веднага след изпращане на мисеконе към поръчката.

    Ако не намерите потвърждение за поръчка в пощенската си кутия, моля, проверете и папката си за спам.

    По принцип не можете да получавате имейли от mysecandear? Моля, свържете се с нашето обслужване на клиенти на service@mysecontear.de .