За нас

Зад Mysecondear е силен екип от аудиолози и новатори, които са си направили мисия да смесват пазара на слухов апарат и да ги променят устойчиво. Вярваме, че отличният слух трябва да бъде достъпен за всички. Ние работим, за да направим това възможно всеки ден.

Нашият съосновател и управляващ директор Никлас Спичалски носи слухови апарати повече от 20 години и затова знаеше трудностите при закупуването на слухов апарат.

; Общо е основано с Джулиан Стечерт Мисекондея. С помощта на своя екип от акустици, овладяват консултанти по акустика и слушане, двамата сега водят един от най -бързо развиващите се акустично в Германия.

Да! Компанията е регистрирана в BIHA ​​- Федералната гилдия на специалистите по обслужване на слухове - това е основната асоциация на професионалния занаят за слухови грижи в Германия. Всеки, който е сключен там, не само има договори с всички законови здравноосигурителни компании в Германия, но и се радва на висока репутация сред частните здравноосигурителни компании и производителите на слухови апарати. Като вашия нов акустик Ние сме там за всички теми, свързани с слухови апарати и загуба на слуха като лице за контакт за теб.

Слушане на покупка на слухов апарат

Това работи! Това са стъпките, които вървите с нас:

1. Вие кандидатствате за оферта за желания от вас слухов апарат.

2. Вашият личен слухов акустичен или слушащ консултант се свързва с вас, за да изясни всички отворени въпроси. Можете също така да се свържете с нас директно под +49 30 3080 6040 (Германия), +43 720 816056 (Австрия) или +41 43508 46 42 (Швейцария). Ще изпратите вашия професионалист по лични слухови грижи или слухов консултант на настоящото регулиране на вашия УНГ лекар с тест за слух по имейл.

4. Ако дадете „OK“, вие създавате индивидуална поръчка за вас и ви изпращате правилната връзка за поръчка по имейл.

5. След като разгледате всичко, можете сами да задействате поръчката или алтернативно да извършите заедно със своя консултант по слуха.

6. Сега вашите слухови апарати ще бъдат подготвени за доставка. Въз основа на вашия слухов тест устройствата са предварително зададени и изпращани в дома ви по пощата.

7. След получаване на слуховите апарати ще се проведе отдалечената корекция с вашия личен контакт от нашия акустичен отдел. Ходът на отдалечената корекция ще бъде информиран предварително.

Можете да видите, че купуването онлайн чрез разстоянието от MySecandear е всичко друго, но не е сложно и дори изключително удобно! Ако искате да таксувате слуховата си помощ със законната си здравноосигурителна компания, е необходима поне една среща в един от нашите специализирани магазини. Най -добре е да направите първата стъпка директно и да направите заявка за свързване! Очакваме ви да ви видим!

Сега изпратете заявка за свързване без обвързване & gt; & gt;

Всичко, от което се нуждаете, за да пуснете слуховите апарати в експлоатация. По-конкретно, това е:

Цени и плащане

Накратко, това е така, защото Mysecandear работи ефективно и е цифрово подравнен.

На пазара на слуховия апарат, нищо не се е променило твърде дълго. Някои компании определят пазара и по този начин също цените . Mysecandear противодейства на това, като разчита на съвременни, ефективни решения:

оптимизирани процеси

Нашият екип < /a> има обширни знания и опит в онлайн обслужването на клиентите и разбира се в нашите специализирани магазини. Ние адаптираме вашите слухови апарати гъвкаво и независимо от разстоянието. Това ни дава възможност да приведем по -конкретно маркетинга си и да имаме големи спестявания. Ние не рекламираме по телевизията или по радиото.

Няма скъпи посланици на марката

Искаме да ви отведем до доброто слушане и не се нуждаем от актьори или модератори по договор. Те често не носят слухови апарати и са скъпи.

огромните спестявания ние предаваме директно на вас! Защото като носител на слухов апарат и основател на Mysecandear, Никлас Спичалски е убеден, че доброто изслушване трябва най -накрая да бъде достъпно и вече да не е лукс!

Definición y alcance de la tarifa plana de reparación: La tarifa plana de reparación es un pago único que realizan los seguros de enfermedad obligatorios por el servicio de 6 años. En el caso de los audífonos básicos (sin un pago adicional por su parte), todos los gastos de reparación están cubiertos durante este periodo. La tarifa plana de reparación no cubre los audífonos de mayor calidad que se hayan adquirido con un pago adicional. Se facturará cualquier gasto de reparación adicional derivado de los audífonos de mayor calidad. Esto significa que disfrutará del mejor servicio y podrá confiar en sus audífonos!

Cobertura de los costes de los audífonos de mayor calidad: En el caso de los audífonos de mayor calidad sujetos a copago, el seguro médico cubre una cantidad fija de los costes de reparación a través de la tarifa plana de reparación. Los gastos adicionales, en particular los gastos de reparación debidos a un mejor equipamiento o a la sustitución de consumibles, deberán ser sufragados por el propio asegurado.

Servicio y recomendaciones para nuevas adquisiciones: La tarifa plana de servicio de las cajas de enfermedad, que oscila entre 120 y 154,70 euros, cubre también los trabajos de mantenimiento y reparación. Al final del periodo de seis años, se suele recomendar una nueva compra, sobre todo si los costes de reparación superan los de la nueva compra. El mantenimiento y cuidado regulares, así como la consulta con un audioprotesista en caso de reparación, son esenciales para la longevidad del audífono.

Opciones de pago y protección

Здравноосигурителни компании

Да! Като регистриран акустик В Биха, Федералната гилдия на специалистите по обслужване на слух, имаме договори с всички немски, законоустановени здравноосигурителни компании. Така че плащате разликата само намалена за безвъзмездната помощ (ваш собствен принос) и ние се грижим за работата с вашата здравноосигурителна компания.

Ако сте частно застраховани, просто изпратете фактурата независимо и получавайте вашето физическо лице Грант обратно.

Това зависи, наред с други неща, от коя здравна застраховка сте застраховани. За да получите повече информация за това, най -добре е да се свържете с вашия личен консултант за слушане или да ни се обадите на +4143 5084 642 (Швейцария) или +43 720 816 056 (Австрия) или +4930 311 939 65 (Германия), когато нямат свържете се с нас все още.

Доставка и връщане

Как да изпращате слухови апарати в Германия, Австрия, Швейцария и генерал в Европа.

Когато се доставя извън Европа, най -добре е да ни се обадите на +49 30 3080 6040 (Германия), +43 720 816056 (Австрия), +41 43508 46 (Швейцария) или ни пишете на service@mysecondear.de .

Доставката също е безплатна за новите ви слухови апарати. Ние също се грижим за митниците. За нашите клиенти от Швейцария, Цените цени , изброени на уебсайта, също се прилагат без скрити разходи.

Слуховите апарати се изпращат безплатно в Европа. Аксесоарите и батериите за слухови апарати също са без доставка от стойност на поръчката от най -малко 49 евро (99 евро извън Германия и 149 евро в Швейцария). Разходите за доставка в размер на 4,90 евро (9,90 евро извън Германия и 29,90 евро извън ЕС) са направени под стойността на поръчката от 49 евро. Щом нашият пакет бъде предаден на нашия партньор, ще получите потвърждение за доставка от нас по имейл. В имейла има вашият номер на пратка (ID) и връзка, с която можете да проследявате поръчката.

Политика за възстановяване

Гаранция и застраховка

Всички слухови апарати на Oticon, Starkey, ReSound и Phonak се предлагат с петгодишна гаранция за устройството и батерията. Всички останали производители предлагат двугодишна гаранция.

Принадлежностите се предлагат с едногодишна гаранция, а резервните части, като например бившите наушници, са с шестмесечна гаранция.

Нашите слухови апарати са покрити за материални и производствени дефекти от момента на доставката. Моля, имайте предвид, че гаранцията не покрива повреди, причинени от неправилно боравене или ремонт от неоторизирани лица.

Да, ние предлагаме и опция за застраховка на вашите слухови апарати. Работим с нашия партньор Alteos, който е част от групата AXA. Там можете да сключите застраховка за вашите слухови апарати, за да се предпазите от загуба, кражба и др. За повече информация и сключване на застраховка, моля, посетете Alteos Hörgeräte Versicherung.

Гаранции / застраховка

Ние предоставяме гаранция за две години по всички слухови апарати по подразбиране.

Изключения предоставят phonak ( От 01.01. 2022), oticon (от 06.04.2022), Starkey (от 01.05.2022) и отзвучава (от 1 юни, 2022 г.). Тук, пет години гаранция на самото устройство, а също и пет - Годишна гаранция за <са на calck В включената цена.>

Има шест -Мента гаранция за резервни части (например бивши слушатели).

Да. За еднократно 99 евро на ухо можете да резервирате разширение за гаранция до четири години. Някои производители са стандартната гаранция от пет години. Можете да разберете повече за това по -горе.

Предлаганите слухови апарати имат гаранция за материали и изпълнение от момента на доставката. This guarantee refers to the manufacturing and material defects of the hearing system itself, but not to the accessories such as batteries, hoses, loudspeakers, earpieces, cerumen protection etc. Problems caused by abuse, improper treatment or repairs by unauthorized persons Guarantee does not cover или може да доведе до загубата на тези.

Ремонти

Ако има гаранция, ние, разбира се, ще се погрижим безплатно за обработката. Това се прави конкретно в тези стъпки:

1. Ще ви изпратим безплатно устройство за замяна.

2. Ще получите етикет за доставка от нас, за да изпратите вашите устройства, които се нуждаят от ремонт, разбира се безплатно.

3. Ние се грижим за обработката и ремонта.

4. Замяната се извършва.

Дори след гаранцията, ние сме на разположение за ремонти като вашия акустик По всяко време.

стъпките са както следва:

1. Вие си уговорите среща с нас, за да поправите слуховите си апарати.

2. Ако не можем да се справим с ремонта директно в специализирания магазин, ще получите заем от нас, докато слуховият ви апарат е ремонтиран.

3. Ние се грижим за обработката и ремонта.

4. Замяната се извършва.

; 59,00

Големите ремонти = € 149,00

Малките ремонти се отнасят предимно за оптични дефекти. От друга страна, големи ремонти са необходими за технически сложни дефекти. Пример за това е дефектен процесор.

¡Esperamos darle la bienvenida a una de nuestras tiendas especializadas! Puede concertar fácilmente una cita por correo electrónico en hallo@mysecondear.de o por teléfono en el 030 31193965.