обхват

Тези общи условия за продажби (по -долу: AGB) важат за целия наш онлайн магазин на www.mysecondear.de Договори между нас,

mysecandear Audiology Group GmbH

Regensburger Straße 5, 10777 Берлин

Управляващ директор: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

Окръжен съд Берлин-Шарлутбург, Регистрационен номер: HRB 213510 B

Телефонен номер: 030 3080 6040

Имейл адрес: service@mysecondear.de

и вие като наш клиент.

  1. Всички споразумения, сключени между вас и нас във връзка с договора за покупка, по -специално от тези условия за продажби, нашата декларация за приемане.
  2. Версията на тези условия, валидна, когато договорът е сключен Ние не приемаме
  3. различни условия на клиента. Това се прилага и ако не възразяваме изрично срещу включването.
  4. договор Заключение

    1. Представянето и прилагането на статии в нашия онлайн магазин не представляват обвързваща оферта за сключване на договор за покупка. Можете да добавите всички артикули към виртуалната количка за пазаруване по време на процеса на покупка, като щракнете върху „в пазарската количка“, след като се обадите слуховия апарат или аксесоарите. Количката за пазаруване може да се регулира по всяко време с добавяне или премахване на артикули. За да стигнете до касата, щракнете върху количката за пазаруване и след това върху бутона "до".
    2. Като изпратите поръчка чрез онлайн магазина, като кликнете върху бутона „Платете сега“, изпратете законно обвързваща поръчка. Ние ще потвърдим достъпа на вашата поръчка, изпратен чрез нашия онлайн магазин по имейл. В такъв имейл все още няма обвързващо приемане на поръчката, освен ако приемането не бъде обяснено в допълнение към потвърждаването на достъпа.
    3. Възниква договор само ако приемем вашата поръчка чрез нашата декларация за приемане или чрез предоставяне на поръчаните артикули.
    4. Ако доставката на поръчаните от вас стоки не е възможно, например, тъй като съответните стоки не са на склад, ние ще се позоваваме на декларация за приемане. В този случай не възниква договор. Ще ви информираме веднага и ще ви възстановим веднага.
    5. Ще бъдете информирани за възможните условия за доставка и възможните ограничения за доставка. Ако имате някакви въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас по имейл до service@mysecondear.de

      Политика за анулиране

      Ако сте потребител, имате право на оттегляне в съответствие със законовите разпоредби:

      1. Право на оттегляне
      2. Имате право да отмените този договор в рамките на четиринадесет дни, без да давате причини.

        Периодът на анулиране е четиринадесет дни от деня, в който вие или трета страна е кръстила от вас, която не е превозвачът, който е завладял или е завладял.

        За да упражните правото си на анулиране, трябва да използвате ясно обяснение (Z B. Писмо, изпратено по пощата или имейл) относно вашето решение да анулирате този договор. Можете да използвате приложената формуляр за анулиране на пробата за това, но това не е предписано. Можете също така да попълните и предавате формуляра за анулиране на пробата или друго ясно обяснение на нашия уебсайт (www.mysecondear.de). Ако се възползвате от тази опция, ние (например по имейл) ще ви изпратим потвърждение за получаване на такова отмяна.

        За да поддържате периода на анулиране, е достатъчно да изпратите известието до упражняването на правото на оттегляне преди изтичането на периода на анулиране.

        1. Последици от отмяната
        2. Ако анулирате този договор, имаме всички плащания, които получихме от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, които са резултат от факта, че имате различен тип доставка от предлаганата от нас от нас , избрали са най -евтината стандартна доставка), за да изплатите незабавно и най -късно в рамките на четиринадесет дни от деня, в който е получило известието за вашето отмяна на този договор. За това погасяване използваме същото плащане, което сте използвали в оригиналната транзакция, освен ако нещо друго не е изрично договорено с тях; В никакъв случай няма да бъдете начислени за такси за това погасяване. Можем да откажем изплащането, докато не сме върнели стоките или докато не предоставите доказателството, че сте върнали стоките, в зависимост от това кой е по -ранният час.

          Имате стоките веднага и във всеки случай най -късно в рамките на четиринадесет дни от деня, в който ни информирате за отмяната на този договор, за да ни изпраща или предаде. Крайният срок се запазва, ако изпратите стоките преди крайния срок от четиринадесет дни.

          Трябва да плащате за загуба на стойност на стоките само ако тази загуба на стойност се дължи на обработката на качеството, свойствата и функционалността на стоките, които не са необходими.

          30 дни гаранция за връщане на парите

          1. Mysecondear Audiology Group GmbH ви предлага 30-дневна гаранция за връщане на пари извън законовото право на оттегляне. Така че имате 30 дни да тествате стоките в мир у дома. Тестовият период започва със запазването на стоките. Датата на доставка на доставчика на логистични услуги е датата на получаване на стоките от клиента.
          2. Ако, противно на очакванията, не трябва да сте 100%удовлетворени, ние ще възстановим пълния покупна цена . За тази цел вие носите отговорност за изпращането на имейл на service@mysecondear.de предварително, че ще ни изпратите стоките обратно. След това трябва да ни върнете стоките в рамките на 3 работни дни. Датата на доставка е решаваща за това.
          3. От 30-дневната гаранция за връщане на пари, всички слухови апарати и аксесоари включват тези, които са част от основното оборудване на съответния слухов апарат. Всички останали аксесоари със серийни номера са изключени от 30-дневната гаранция за връщане на пари.
          4. Непълните връщания временно изключват възстановяване на възстановяване до пълна възвръщаемост. Потребителите като батерии и филтри са способни само на възстановяване като затворена колективна опаковка.
          5. 30-дневната гаранция за връщане на пари не се прилага за щети от вода на стоките. 30-дневната гаранция за връщане на пари също е напълно изключена в случай на грубо небрежна или умишлена щети на стоките, за които от тях са отговорни като клиент.
          6. Тестови устройства

            Тестовите устройства не трябва да остават с клиента повече от 2 седмици след получаването. Тестовият период на слуховите апарати не се променя, ако аксесоарите са в ремонт през периода на изпитване.

            1. Ние поемаме само връщащата се доставка на тестовите устройства в Европа и от стойност 49 евро. Ние не поемаме връщането на доставката с по -малко стоки или извън Европа.
            2. Условия за доставка, плащане преди каш, задържане на собственост

              1. Имаме право на частични доставки, доколкото това е разумно за вас.
              2. Периодът на доставка е около пет до седем работни дни, освен ако не е уговорено друго. При спазване на регламента в параграф 3 - той започва със сключването на договора (виж § 2).
              3. Ако плащането трябва да се извърши предварително при поръчка, договорът се сключва от единственото нещо, което се извършва от единственото нещо, което се предоставя от банковите ви данни, и искането за плащане от нас. Ако плащането не е извършено след датата на падежа и допълнително напомняне за плащане, Mysecondear Audiology Group GMBH подаде оставка от сключения договор като следствие от неплащането. В резултат на това поръчката не е доставена или оставена за употреба.
              4. Ако стоките са в доставка и поради тяхната вина не могат да бъдат доставени дори след три опита за доставка, ние си запазваме пътя да се оттеглим от договора и да приспаднем разходите за пратката при възстановяване на покупната цена.
              5. Доставените стоки остават до пълното плащане на покупна цена В нашия имот според §§ 449 BGB. < /li>

                Предаване на слухов тест като предпоставка за доставка

                1. За да ви доставим слухови апарати , се нуждаем от предаване на чут тест (така -обхванати звукови аудиограми ). Освен ако този тест не ни бъде изпратен в рамките на 30 дни от потвърждението на поръчката, ние си запазваме правото да се оттеглим от договора. В този случай заповедта няма да бъде доставена. Ако покупната цена вече е платена от вас, тя ще бъде възстановена.
                2. ; Ако има свръхчувствителност (така -наречен хиперакузис или набиране на персонал), трябва да ни кажете, преди да изпратите слуховия апарат.

                  Цени и разходи за доставка

                  1. Цените на слуховите системи и аксесоарите могат да бъдат намерени в началната страница и в процеса на напускане. Всички информация за цените са в нашия онлайн магазин Брутни цени Включително законният данък върху продажбите и плюс разходи за доставка. Разходите за доставка са дадени в нашия информация за цените В нашия онлайн магазин.
                  2. Ако изпълним вашата поръчка в съответствие с раздел 4, параграф 1 чрез частични доставки, разходите за доставка ще възникнат само за първата частична доставка. Ако частичните доставки са направени по ваше заявка, ние изчисляваме разходите за доставка за всяка частична доставка.
                  3. Ако ефективно отмените договорната си декларация в съответствие с раздел 3, можете да поискате възстановяването на вече платени разходи за доставка до вас (разходи за възвръщаемост) съгласно законовите изисквания (вж. За други последствия за отказ Раздел 3, параграф 2)) .
                  4. Условия за плащане и забавяне

                    1. Сумата на фактурата за продажби, услуги и ремонти се дължи на платеца с доставката/доставката на фактурата. Частичните плащания са възможни само ако са договорени предварително. Те са в просрочие с плащане най -късно, ако не си позволят последствията от забавянето в рамките на 14 дни от датата на падежа и достъпа до фактура. Това не се прилага, ако докажете, че не носите отговорност за липсата на плащането. Сумата на фактурата трябва да бъде изплатена по време на по подразбиране. Лихвеният процент по подразбиране е 5 процентни пункта над базовия процент за годината.
                    2. За клиентите, които са застраховани по закон, параграф 1, след получаване на фактурата/стоките. Плащате само разликата, намалена за безвъзмездната помощ (вашата собствена вноска).
                    3. Плащането на покупната цена се извършва с едно плащане. Ако искате да извършите плащането си на вноски, моля, свържете се с service@mysecondear.de. В случай на доставчици на трети партии, които са били поръчани за обработка на плащания, общите условия се прилагат от тези доставчици.
                    4. Можете да изберете покупна цена и разходите за доставка според вашия избор на нашия процес на плащане, посочен в онлайн магазина . В случай на разрешение или плащане на безвъзмездни средства от Klarna, American Express, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Pay Pay, EC/Maestro или Credit Card, ние ще бъдем в най -ранния момент в момента, регулиран в параграф 1 . С изключение на отмяна, разрешеното разрешение се прилага и за допълнителни поръчки.
                    5. компенсиране и право на задържане

                      1. Нямате право да разчитате на нашите претенции, освен ако вашите насрещни искове не са законно установени или безспорни. Те също имат право да се компенсират срещу нашите искове, ако твърдите усложнения или насрещни искове от същия договор за покупка.
                      2. Като купувач може да упражнявате право на задържане само ако вашият насрещен иск идва от същия договор за покупка.
                      3. Гаранционни права

                        1. Ние носим отговорност за позиции, доставени за съществени или правни недостатъци, съгласно приложимите правни разпоредби, по -специално §§ 434 ff. Ограничаващият период на законови искове за дефекти е две години и започва с доставката на стоките.
                        2. Всеки продавач гаранции, даден от нас за определени статии или гаранции на производителя на определени артикули или производителите на определени артикули се случват в допълнение към исковете за съществени или правни дефекти по смисъла на параграф 1. Подробности за обхвата на такива гаранции Резултат от резултата от гаранционните условия, които могат да бъдат затворени.
                        3. Ако има някакви дефекти, които са разпознаваеми при получаване на стоките, трябва да ги покажете веднага след разглеждане. Дефектите, които не се показват навреме, се считат за одобрени и стоките са без дефект. Ако в последния път няма съществен дефект след прехвърлянето на риска, се смята, че въпросът е бил без дефект в случай на прехвърляне на опасност (обратното от § 477 BGB).
                        4. Дефектите трябва да бъдат докладвани писмено в текстова форма в съответствие с § 126b bgb.
                        5. Отговорност

                          1. Ние носим отговорност за вас във всички случаи на договорна и неконтрактилна отговорност в случай на намерения и груба небрежност в съответствие със законовите разпоредби за обезщетение или обезщетение за неуспешни разходи.
                          2. В други случаи ние носим отговорност само в други случаи - ако не в параграф 4 - само ако има нарушение на договорно задължение, изпълнението на което дава възможност за правилното изпълнение на договора на първо място и че вие ​​вие може редовно да се доверява като клиент (така -наречено кардинално задължение) и ограничено до подмяната на предвидимите и типични щети. Във всички останали случаи нашата отговорност е изключена при спазване на регламента в параграф 4.
                          3. По -специално, ние не носим отговорност за случаи, които са създадени поради неправилно предавани тестове за слуха или са били породени от тях като клиент. Б. чрез оставяне на важна информация за свръхчувствителност.
                          4. Нашата отговорност за щети от нарушаването на живота, органа или здравето и според Закона за отговорността на продукта остава незасегната от горните ограничения и изключения.
                          5. Информация за слуховите системи

                              ;
                            1. Mysecandear Audiology Group GMBH предлага консултантски срещи с слухови апарати След като си уговорите среща. След това тези дати се правят по телефон или чрез видео чат. Слуховите апарати се определят по време на назначаването чрез отдалечена поддръжка. От датата на покупка на слухови апарати за период от шест години от слуховата система чрез отдалечена поддръжка покупна цена Включена.
                            2. Датите на консултации, предлагани от Mysecondear Audiology Group GmbH, са свързани с много усилия. Ако следователно не сте в състояние да забележите договорената дата, трябва да я анулирате поне 24 часа преди това.
                            3. Оценяването на загубата на слуха поема квалифициран мисеконен слухов акустик. В случай на висока степен на загуба на слуха, печалбата и отпечатването на ушите се извършват на нашия сайт в Берлин или от някой от нашите акустици във вашия район.
                            4. Бележки за изхвърлянето на батериите съгласно BATTG

                              1. Батерия според закона на батерията (BATTG) е член на консумацията по смисъла на раздел 92 (1) BGB, тъй като предназначената му употреба е в консумация.
                              2. Батериите и батериите не могат да бъдат изхвърлени в битови отпадъци. Собствениците на стари батерии трябва да бъдат записани в съответствие с раздел 11, параграф 1 S.1 Battg. Алкохолните батерии на устройството се записват изключително чрез точки за събиране, които са свързани към общата система за изтегляне или система за връщане на производителя.
                              3. Можете или да ни изпратите батериите, или да ги върнете безплатно. Ние сме ограничени до приемането на батерии и батерии, които сами имаме в нашия обхват.
                              4. Приложимо законодателство и място на юрисдикцията

                                1. Законът на Федералната република Германия се прилага за изключването на Закона за продажбите на ООН (CISG). Ако сте изпратили поръчката като потребител и имате обичайния си престой в друга държава към момента на вашата поръчка, прилагането на задължителни правни разпоредби на тази държава остава незасегнато от избора на закон, направен в изречение 1.
                                2. Ако сте търговец и сте базирани в Германия по време на реда, ексклузивното място на юрисдикцията е седалището на продавача Берлин. В допълнение, приложимите правни разпоредби се прилагат за местна и международна отговорност.
                                3. Решаване на спорове: Комисията на ЕС създаде интернет платформа за онлайн спорове. Платформата служи като точка за контакт за извънсъдебното уреждане на спорове относно договорните задължения, които произтичат от договори за онлайн покупка. Повече информация е достъпна на следната връзка: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Нито сме готови, нито са задължени да участваме в процедура за уреждане на спорове пред потребителски арбитражен съвет.
                                4. Дата на версията: 01.05.2022