Разходи за доставка & amp; Време за доставка

слуховите апарати се изпращат безплатно в рамките на Европа. Аксесоарите и батериите за слухови апарати също са без доставка от стойност на поръчката от най -малко 49 евро (99 евро извън Германия и 149 евро в Швейцария). Разходите за доставка в размер на 4,90 евро (9,90 евро извън Германия) се прилагат под стойността на поръчката от 49 евро.

В рамките на ЕС изпращаме пакети с нашия партньор за доставка DHL. Щом нашият пакет бъде предаден на нашия партньор, ще получите потвърждение за доставка от нас по имейл. В имейла има вашият номер на пратка (ID) и връзка, с която можете да проследявате поръчката.

Ето проследяването на dhl & gt; & gt; < /A>

Поръчките за нашите международни клиенти (извън ЕС) се изпращат от DHL Express Service, така че вашият пакет да пристигне в рамките на 2-5 дни (поради текущите затруднения с доставката, някои продукти могат да се появят при по-дълги времена на доставка).

За поръчки в третата държава показваме ДДС/управление на фактурата.

Време за доставка

По принцип разграничаваме слуховите апарати и аксесоарите или резервните части. За слуховите апарати времето за доставка в момента е около 14-21 дни в зависимост от производителя и здравното осигуряване. В случай на аксесоари и резервни части времето за доставка възлиза на около 2-4 работни дни. Ако обаче желаният артикул не е на склад, това може да увеличи времето за доставка до около 7-10 работни дни.

Точното време за доставка на слуховите апарати също зависи от това дали те са законно или частно застраховани. Нашата поддръжка на клиенти ще се радва да обясни това по -внимателно. Можете да стигнете до това на 49 3080 6040 (Германия), +43 720 816056 (Австрия) или +41 43508 46 42 (Швейцария).

Как получавате сметката си?

Фактурата за вашата поръчка ще бъде включена във вашия пакет. Ако вече не можете да намерите фактурата, моля, свържете се с нашето обслужване на клиенти на service@mysecontear.de . Ще се радваме да ви изпратим фактурата по имейл.