Педакустиката е под -зоната на слуха акустика, която се фокусира върху слуховата грижа на децата. От 1000 деца едно или две деца вече се чуват при раждането при раждането. Това води до опасност за личното и езиковото развитие на детето, поради което ранното, активно промоция на слуха е важно за предотвратяване на проблеми с езиковото развитие. Слушането на акустика, която е специализирана в лечението на деца, които са с увреждания на слуха, се наричат педакастични. В допълнение към познаването на специалните характеристики на изслушването на деца и бебета, професионалната област на педакутика изисква особено чувствителност при справяне с пациентите на детето и техните родители.
Предпоставки и по -нататъшно обучение като педала
За да се премине през по -нататъшно обучение от специалиста по слухови грижи до педала, са необходими три години професионален опит или слухово заглавие на акустичния шампионат. „Педакустиците“ все още не са защитен термин, така че слуха на акустиците също могат да се нарекат педации, без допълнително обучение. По -нататъшното обучение включва както теоретично, така и правно и практическо съдържание, което, от една страна, включва медицински знания за детски слух и развитие на езика, от друга страна, практически знания за приложения за измерване на слуха корекция на загубата и слуховата помощ при деца.
В допълнение, трябва да се научат компетенциите в търговията и комуникацията с пациентите на децата, както и необходимата чувствителност към участието на родителите. Тези компоненти се обсъждат като част от педагогически блок за обучение. В рамките на лечението е предназначен холистичен поглед върху детето, при който е възможно придружаване, например речева терапия, са включени възможности за терапия. За тази цел е необходимо познаването на по -нататъшните терапевтични мерки, подкрепящи психологическите знания в допълнение към чувствителните съвети. Успешното изследване на децата е възможно само ако необходимите специализирани знания са допълнени с приятелски работни материали.
.Намиране на педакустиката
Може да се предположи, че слуха на акустиците, които са се обучили като педантик, имат необходимата компетентност да лекуват бебета и деца до 17 -годишна възраст. При избора на подходящ акустик географското местоположение е валиден фактор за вземане на решение. Тъй като се очакват сравнително чести посещения, трябва да се достигне педикастиката с ниско време за шофиране, ако е възможно. Много по -важно е обаче детето и родителите да се чувстват в добри ръце и да се натрупа основа на доверието за лечението. Доброто чувство е особено от решаващо значение за кладенеца на детето и има положителен ефект върху процеса на лечение.
Загуба на слуха при деца
Едно или две от 1000 деца се чуват при раждането. Различните признаци могат да предоставят информация за намаляване на слуха на децата:
- Липсващи опити за имитиране на говоримия
- Независимост от шум или музика
- Силна концентрация при слушане
- Много силно говорене
- Липсваща реакция при адресиране на детето
Тригерите са разнообразни и варират от болестите на майката (например токсоплазмоза, цитомегалия, рубеола) до усложнения при раждане (например липса на кислород) до проблеми със зъбите (например в редки случаи морбили и паротит). Генетичните дефекти също могат да увеличат вероятността от пренатална загуба на слуха. В детството инфекциите в средното ухо или прекомерният шум представляват допълнителни рискови фактори за увреждане на слуха.
За ранното определяне на слуховите проблеми, всички тестове, принадлежащи към педакутика, трябва да се възприемат при изпитите U3 до U8. Те обикновено се поемат от здравното осигуряване. Възможното ранно определяне може да допринесе за успеха на изслушването на слуховата грижа и потенциално негативните влияния върху (езиковото) развитие на детето.